Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie heeft ervaring met fitfloplaarzen? maar wel probleem enkels

Ik heb vanmiddag in de stad,een paar mooie fitfloplaarzen gezien,daar stond bij gezondheidslaarzen.
Nu heb ik het opgezocht op internet wat daar dan bijzonders aan is,blijkt voor de beenspieren te zijn.
Nu heb ik aan beide enkels en knieen artrose,(ook in rest van lichaam)en vraag mij nu wel af of die dan wel geschikt voor mij zijn,ik ben niet binnen gaan passen of zo,maar omdat winkelen moeilijk gaat,wil ik niet voor niks teruggaan.
Dus daarom mijn vraag of iemand ervaring in de laarzen heeft,en evt ook bij artrose enkels.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
861

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit zegt de fitflop website:

FitFlop Tips & Advies


1. Neem een gewenningsperiode in acht
De FitFlop is ontwikkeld om je spieren extra te stimuleren en arbeid te laten verrichten. Als je voor het eerst op FitFlop loopt dan heb je kans dat je lichaam er aan moet wennen. Je kunt in het begin spierpijn of andere lichte veranderingen merken. Wil je de eventuele spierpijn of ander ongemakjes voorkomen dan adviseren wij om eerst te wennen aan je FitFlop door er niet gelijk een hele dag op te lopen. Begin met een paar uurtjes en bouw dit uit naar een hele dag.

http://www.onlybrands.nl/fitflop/tips-advies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoi!
De fitflops die ik heb (met zo'n bontje) zijn heerlijk. Ze lopen heel verend. Ik heb beginnend reuma en kan niet goed tegen hoge hakken of smalle leest. Ik vind ze echt sierlijker en minder 'lomp' uitgevoerd dan uggs.
Een orthopedische winkel bij ons (G. Indermauer) verkoopt ze ook. Ik ben blij dat ik het merk ken! Gewoon doen! Gr!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding