Ik heb sinds dat ik vanochtend wakker werd verschrikkelijke pijn in mijn rechter schouder hoe kan dit en wat is dit?

Ik heb gistermiddag wel een zware rugzak gedragen maar dat was op beide schouders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je geen pyjama aan hebt in bed en het raam open hebt staan in de slaapkamer kan er toch op je schouder zijn geslagen.

Het beste antwoord

Dit ligt waarschijnlijk aan je houding tijdens het slapen. Dit zal naarmate de dag vordert vanzelf verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want het doet vandaag nog evenveel pijn

Andere antwoorden (2)

dat gebeurd wel vaker heb ik ok altijdals iik wakker word dan ga ik meer bewegen opp school dat is het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je rechter schouder is misschien extra gevoelig, ieder mens heeft wel een lichaamsdeel of meerdere lichaamsdelen die wat gevoeliger zijn. Bij jou kan dat de rechter schouder zijn.