Wat te doen tegen buikpijn zie beschrijving?

Ik heb sinds een paar dagen enorme buikpijn als ik in mijn bed ligt wat kan ik hier tegen doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

thee drinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er vanaf waar die buikpijn door komt.
boullion drinken, kruik op je buik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
's Avonds vanaf twee uur voor je naar bed gaat niet meer eten, maar nog wel even naar de WC.
Het kan ook gewoon een beetje maagzuur zijn ; daartegen zou je een rennie oid kunnen proberen.

Werkt dat niet, dan kun je het beste even naar de huisarts, want buikpijn is een zeer algemene kwaal, die werkelijk van alles en niks kan betekenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thee met lemon/honing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er toch van af waar die buikpijn vandaan komt?
Warme melk met honing, kamillethee drinken, een warme douche nemen. Of, als je buik opgeblazen aanvoelt en je denkt dat je gassen hebt, een lekkere massageolie (of olijfolie) gebruiken om je buik met de klok mee een beetje te masseren. Wie weet dat een paar winden laten wel oplucht!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het aanhoudt, dan zou ik een bezoek aan een huisarts willen aanbevelen.
Het kan nl vele oorzaken hebben.