Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb 2 bultjes achter mijn oor en een paar op mijn hoofd wat kan dat zijn?

De titel zegt het al ik had een wondje op mijn hoofd en toen heb ik er heel dom het korstje vanaf gehaald die avond had ik er een bultje zitten en nog 2 achter mijn oor die best pijn deden
de volgende ochtend had ik er nog een paar bultjes bij maar die achter mijn oor doen behoorlijk pijn.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

ik heb wel eens puistjes op mijn hoofd, die doen ook heel erg pijn, laat iemand anders(je moeder, beste vriendin, zus) eens kijken, want zelf kan je ze niet zien natuurlijk, grote kans dat het gewoon puistjes zijn, wat er aan te doen? niets, geduld, niet aanzitten, verdwijnt vanzelf!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Kan veel zijn, hoe groot zijn "ze" ? je Kan:

- muggenbult
- puistje
- jezelf gestoten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou een steenpuist kunnen zijn; een ontsteking van een haarzakje in je huid. Ze zitten vooral in de oksels, lies, op de billen en in de nek.

Als 't een steenpuist is, even met een nat (lauw warm) washandje deppen, betadine opsmeren, na een kwartier eraf wassen met lauw water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is het een vetbultje.Vertrouw je het niet ga dan even bij de huisarts langs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding