Mag je chlorella gebruiken, als je ook 'n te trage schildklier hebt en daarvoor medicijnen slikt?

Ik heb 'n erg trage stofwisseling en de darmen doen ook niet zo goed hun werk.Chlorella schijnt o.a goed te ontgiften en afvalstoffen te verwijderen.
Maar mag je dit gebruiken met schildklier medicijnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Ik heb even op een site gekeken en las dit:

V: Mag ik chlorella gebruiken in combinatie met andere medicijnen?
A: Chlorella is een natuurlijk voedingssupplement en kan gewoon worden gebruikt in combinatie met uw medicijnen of andere producten verkrijgbaar via de apotheek. Toch raden wij u aan om indien u medicijnen gebruikt verandering in uw dagelijks dieet eerst te bespreken met uw arts.

Dus eerst even aan de (huis)arts vragen.