Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voorwerp vast in darmkanaal hoe kan ik die er uit halen?

Ik heb een glad voorwerp via anus ingebracht dat ging te ver en plop weg was hij nu in darm kanaal

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
14K
Ritsuka
6 jaar geleden
daarom moet je ook alleen objecten gebruiken die hiervoor bedoeld zijn. Een buttplug is aan het einde altijd breder, zodat deze niet volledig in de anus verdwijnt.
Probeer of het met persen op de wc er uit komt, en anders moet je de huisarts bellen.
Koop voor een volgende keer een goed seksspeeltje, zo duur zijn ze niet.
Castle
6 jaar geleden
+ Ritsuka
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het beste is je huisarts te bellen en hem om advies vragen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Probeer eerst eens of het er weer uit wil komen als je perst. Al hurkend gaat dat het beste, dus zet een krukje onder je voeten als je op het toilet gaat zitten, of - nog beter - hurk bijvoorbeeld in de douche. Eventueel kun je terwijl je perst wat op je buik duwen, met de richting van darm mee: aan de linkerkant van je onderbuik zet je druk op je buik van boven naar beneden.

Als het er niet uitkomt met persen, neem dan contact op met een arts. Ik begrijp dat dat misschien gênant is, maar het zal er toch een keer uit moeten komen, en met wachten wordt het er niet beter op. Bovendien kan een vreemd voorwerp in de darm schade veroorzaken en zit je ontlasting waarschijnlijk ook vast op dit moment. Bedenk dat een arts wel vaker dit soort dingen ziet en bovendien een beroepsgeheim heeft. Wees dus wijs en vraag hulp wanneer dat nodig is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding