Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In de ochtend Geven me ogen veel van dat gele spul af waardoor me wimpers aan elkaar plakken, hoe kom ik er van af?

None

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ogentroost werd al genoemd door Rieneke,ogentroost is goed voor ontstoken ogen. Zowel uitwendig als inwendig.
Deze site geeft informatie! http://www.theeshop.nl/kruidenthee/ogentroost_thee.htm

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Euh... Wassen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je kou op je ogen, misschien een lichte ontsteking van de traanbuizen.

Met een watje met lauw water van de zijkant naar je neus toe vegen, net zolang tot je wimpers loslaten. Geen zeep gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wijst op een ooginfectie.
Ga er niet zelf aan prutsen, ga voor een juiste diagnose naar je huisarts of oogarts. Hij/zij kan je dan de juiste medicatie geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Watjes met lauwe kamillethee helpen hier heel goed voor
Leg ze een minuut of 10 op je ogen en je voelt dat het goed voor je ogen is.
Kan ook als je vermoeide ogen hebt.
Groetjes anMa
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
spoel je ogen een tijdje met ogentroost, van weleda.
heerlijk spul waar je ogen snel van tot rust komen.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
Ik ben het met Siska eens, dit zou een ooginfectie kunnen zijn.
Zijn je ogen misschien ook rood? Voelen ze vervelend, alsof er zand in zit, of op een andere manier geirriteerd?
Draag je lenzen?

Als je dus nog van meer dingen last hebt dan van korstjes 's ochtends zou ik even naar de huisarts gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een infectie,je ogen schoon houden met lauw warm kraanwater en steeds een schoon steriele gaasje.Steeds van buiten naar binnen strijken en niet door het oog wrijven.Geen make-up en contact lezen gebruiken.Als het langer dan 3 dagen duurt dan even laten beoordelen door je Huisarts.Ook laten beoordelen als je ogen pijnlijk zijn,of als je minder goed ziet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding