Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Als ik 's ochtend opsta heb ik last van prikkels (steken) in mijn tenen, wie weet waar dit van zou kunnen komen?

Als ik eenmaal mijn schoenen aan heb gaat het over en voor de rest van de dag heb ik er dan ook geen last meer van, dus alleen 's ochtend na een nacht slapen!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik garandeer niet dat het 100% het antwoord is, maar ik denk dt het te maken heeft met je doorbloeding. S'nachts lig je en stroomt je bloed minder goed naar je tenen. Wanneer je opstaat begint de doorbloeding beter te verlopen en verdwijnen je prikkels. Misschien verstandig om even een belletje te doen met je huisarts. ( klein bloedpropje misschien? ) Rook je? Beweeg je veel en eet je niet te veel vette maaltijden? Soms leeftijd ook belangrijk.. Succes in ieder geval!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100