Wat zit er op m'n neus en wat kan ik ertegen doen

Ik heb op mijn neus 5 dagen geleden een soort bobbel op mijn neus uiteknepen, ik dacht dat het een puistje was. Alleen kwam er een soort snot-achtig spul uit. de dag daarna kneep ik weer een klein beetje en toen kwam er weer spul uit. Tot vandaag heb ik het steeds weer uitgeknepen, en weer komt er weer evenveel van dat spul uit. Elke keer na het uitknijpen ontsmet ik het met alcohol. Na het uitknijpen komt er nog ongeveer 5min een soort vocht uit.
Wat is dit en hoe kan het het beste genezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rieneke1
12 jaar geleden
ik zou eerst eens stoppen met al dat geknijp, goeie kans dat het dan vanzelf overgaat.

Het beste antwoord

De kans is groot dat het een puistje was en dat je door dat geknijp nu een ontsteking hebt veroorzaakt.
Dat er vocht uit je vel komt als je erin geknepen hebt, dat hoort zo: dat is vocht dat in al je weefsels zit en ook zorgt voor de afvoer van foute stofjes. Knijp je dat steeds weg, dan maak je daarmee een perfecte basis voor een infectie.
Blijf er vanaf! Geef je lijf even de kans het zelf op te ruimen. Wordt het een grote plek die erg pijnlijk wordt: naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Het nu al bijna genezen :)

Andere antwoorden (1)

Misschien een soort steenpuist ik zou goed blijven ontsmetten bv een paar keer per dag en anders open laten snijden bij de dokter