Welk ziekenhuis is gespecialiseerd in rugklachten?

UMC of AMC, ik zit namelijk al 3 jaar lang met rugklachten door een ongeluk. En ik zou graag naar een goed gespecialiseerd ziekenhuis willen gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beide zijn goed gespecialiseerd, het zijn academische ziekenhuizen. Heb vertrouwen in het feit dat als je arts het niet weet hij of zij jou doorverwijst naar waar je moet zijn. Het heeft weinig zin om naar een ziekenhuis algemeen te kijken want elk ziekenhuis moet genoeg kennis in huis hebben over rugklachten.

Antwoorden (2)

De St.Maartenskliniek in Nijmegen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke, ik dacht dat alleen het Radboud in Nijmegen zat. Maar helaas woon ik daar niet erg dichtbij.
Amadea
10 jaar geleden
Klopt dat het Radboudziekenhuis in Nijmegen zit. En ook het Canisius Wilhelminaziekenhuis. Maar daarnaast is er ook nog de Maartenskliniek, en de longkliniek Dekkerswald. En nog veel meer gezondheidsorganisaties.
Mijn moeder is aan haar rug geopereerd in het Martiniziekenhuis in Groningen. Daar zijn ze in een speciale techniek gespecialiseerd.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heeft weinig zin als die techniek niets te maken heeft met de klachten van de vraagsteller.
Amadea
10 jaar geleden
Heeft vraagsteller dan vermeld waaruit de rugklachten bestaan? Kan je dan veronderstellen dat het antwoord dus niet waardevol kan zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik vind het antwoord niet waardevol omdat jij ten eerste niet aangeeft wat de aandoening/operatie inhield en alleen het feit dat ze daar in 1 speciale operatietechniek zijn gespecialiseerd kan niet leiden tot het antwoord dat ze DUS gespecialiseerd zijn in rugklachten in het algemeen.