Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik heb op 1 borst een droge plek op me tepel wat kan dit zijn, hoe gaat het weg?

Weet jij het antwoord?

/2500

het kan een exzeem zijn. Probeer eersy wat huid creme. als het aanhoudt ken je je huisarts er naar laen kijken.

Heb ik ook wel eens gehad, waardoor het komt, geen idee, maar bij mij hielp het om mijn tepels met Sudocrem in te smeren. (Zie ook de bron) Sudocrem is bij de drogist verkrijgbaar. Gewoon 1 of 2 keer per dag, een aantal dagen smeren! Mocht het niet over gaan, kan je nog altijd daarna naar de huisarts gaan.

Bronnen:
http://www.sudocrem.nl/128.php

Vette uierzalf, het klinkt misschien wat vreemd, maar er zitten meerdere geneeskrachtige stoffen in. Wel een gaasje er overheen leggen, anders krijg je van die vieze vette vlekken.... Ow ja, vette uierzalf is beter dan de witte, omdat die de huid langer afdekt (beschermende laag).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100