Heb je jouw teen gestoten? Zo ja, dan gaat dat vanzelf over. Ik ken iemand die door beknelling (te nauwe schoenen) bloedvergiftiging heeft opgelopen, dat werd ook blauw/zwart. Als dat het geval is, snel naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Het lijkt op voetschimmel .
Op een bepaald moment is de voetschimmel zover dat hij onder de nagels zit.

Toegevoegd na 53 seconden:
Zo te zien op de foto heb je ook kalknagels.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel natuurlijk nagelschimmel.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie dat niet op die foto.
Het kan haast niet anders of je hebt onlangs je teen stevig gestoten. Dit is een ondernagelse bloeduitstorting.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo iets denk ik ook ;)
Dit heb ik ook gehad ,,.. Dit betekend dat je je teen hebt gestoten en binnen een paar weken is je teen bijna helemaal blauw en kun je dat stukje teen eraf halen/trekken dat ziet er vies uit maar het groeit allemaal weer aan ... als het niet blauwer wordt en je het er niet af kunt halen dan trekt het langzamerhand weer weg !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
te kleine schoenen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal geen gek antwoord hoor ! + :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@chelsea16 nee inderdaad, kort maar krachtig =)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan inderdaad.
Je nagel heeft waarschijnlijk bekneld gezeten of je hebt m gestoten. Het kan zijn dat de rest van je nagel ook blauw wordt en aangetast is. Mocht dat zo zijn dan gaat je nagel los zitten en uiteindelijk gaat je nagel er helemaal af. Is niet erg alleen niet zo mooi maar niet getreurd...er groeit dan al een nieuwe onder. Het is niet leuk maar niet iets om je zorgen over te maken...