wie weet wat voor bulten dit zijn?

Het zit alleen op mijn benen, vooral onderbenen. Het is van het ene op het andere moment gekomen en het jeukt heel erg.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn hele benen zitten er onder.. Dus niet alleen die plekjes op de foto.
Amadea
12 jaar geleden
Heb je misschien een nieuwe strakke broek, legging of panty gedragen? Of was het kledingstuk om je benen met een nieuw wasmiddel gewassen?

Antwoorden (3)

Het is ontstaan door een allergische reactie, het kan door insecte beten komen maar het kan bijvoorbeeld ook komen door een bepaald soort wasmiddel, het ziet er ook wel een beetje exeem achtig uit. In ieder geval moet je een afspraak maken bij de huisarts.

Toegevoegd na 1 minuut:
Laat je testen op allergiën en/of exeem of andere huid aandoening, zo krijg je er meer zekerheid over en weet je Hoe je er mee om moet gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijken wel galbulten, die kunnen ook heel plotseling opkomen, jeuken hevig, maar kunnen ook weer zo maar weg zijn.
Heeft vaak met bepaald voedsel te maken, chocolade, varkensvlees, frites enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een steenpuist. Die jeuken eerst ook heel erg