Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb sinds een half jaar (ongeveer) een gierend geluid in m'n hoofd...Het is de ene dag erger dan de ander maar altijd aanwezig. Wat kan dit zijn?

Afgelopen Januari "heel" ziek geworden, na onderzoeken(in't ziekenhuis) bleek dat er weinig energie over was en ik een veel te hoge bloeddruk had. De diagnose, Burnout en moest volledige rust houden. Heb medicijnen gekregen om de bloeddruk naar beneden te krijgen en rustgevers. De energie is grotendeels terug maar het gierende geluid werd steeds erger en is nu continu aanwezig.
Daarbij heb ik vrij geregeld een zwevend gevoel en moet me soms ergens aan vasthouden om niet te vallen. Kan dit het gevolg zijn van een burnout of iets anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
655
Rieneke1
12 jaar geleden
wellicht een dooddoener, maar het beste stel je je arts deze vraag.
sterkte en beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat er maar 1 antwoord is.... Ga (opnieuw) naar de dokter! Beter vandaag dan morgen! Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij als GVers. kunnen geen diagnose stellen. Toch denk ik aan Tinnitus (oorsuizen) Hier is heel veel over gevraagd en beantwoord.
http://www.goeievraag.nl/zoek?q=tinnitus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou wel even langs een dokter gaan om alles uit te sluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel allemaal, ik maak volgende week gelijk een afspraak met m'n huisarts voor een verwijs naar de KNO arts.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja dat kan ,mogelijk een Ménière vaak in combi met overspan . Of er drukt iets tegen gehoor slakken huis ,of schild klier ,probleem, ga naar de kno .btr schap
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry vr m'n duidelijkheid maar een diagnose is hier niet mogelijk ,in dit geval ben ik duidelijk daar ik hier (helaas)ervaring mee heb nogmaals ga nr je arts (kno )die weten er meer van ,en ook mogelijke behandelingen .
Door verkeerd ademen kun je gaan hyperventilereren waardoor dit soort klachten kunnen onstaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding