ik voel onderin me knie (onder me knie) mijn bot en na het sporten en bij koud weer heb ik een zeurderige pijn. hoe kan dat?

ik heb na het sporten (hevig sporten)
en bij koud weer een hele zeurderige pijn in mijn knie (onder mijn knie)
ik voel daar een bot als ik er op duw en aan de andere kant van mijn andere knie niet.
als ik er op druk tintelt het.
en hij is dik.
ik ben al naar de dokter er voor geweest maar ik heb zo'n arts die niet veel doet.
en ik heb naar het hap gebeld (huisartsenpost dat is voor als er wat in het weekend is of s'avonds als je gewone arts er niet is)
maar die vroegen gewoon wat er was maar die kijken altijd naar wat je eigen arts ervan heeft gezegd en daarom hebben hun er ook niks aan gedaan en niet eens naar gekeken.
ik ben er heel bang voor dat als ik ermee blijf lopen dat ik blijvende schade oploop ofzo en daarom wil ik het heel graag weten

fijne dag verder

hello123456789

Toegevoegd na 39 seconden:
eigenlijk voel ik mijn bot een beetje uitsteken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op osgood-schlatter, zou goed kunnen dat je dit hebt.
Mijn zoon heeft dit ook vandaar dat ik het herken, is niet ernstig wel erg lastig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke ik zal het eens opzoeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja ik heb het opgezocht en het lijkt er wel heel veel op alleen ik zie als je dan op die plek drukt dat het dan pijn doet maar bij mij tintelt het maar verder lijkt het er precies op!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga gewoon terug naar je huisarts en vraag of hij denkt dat het osgood-schlatter is, neem een van je ouders mee en laat je niet wegsturen zonder duidelijkheid.
Het is zoals je vast al gelezen hebt niet schadelijk, mijn zoon is nu 19 en heeft er nog steeds af en toe pijn aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dat is wel al wel een opluchting nou ik ben naar de arts geweest en die zij dat ze denk dat het gewoon een beetje verdraait is maar ik heb al lang mijn ouders zijn ook meegegaan maar niks gebeurt maar wel bedankt ik weet nu tenminste wel wat het misschien is .

Antwoorden (5)

Ik weet niet wat maar ga langs de dokter of houd rust
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens langs bij een andere dokter of bij een specialist. Je kunt ook foto's laten treken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar een andere huisarts gaan!!!
Je hebt recht op een second opinion.
WIj kunnen niet zien wat er is en ik ben in elk geval geen dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook sprake zijn van overbelasting of blessure. Ga naar de fysiotherapeut!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
osgood schlatter???
dat kun je krijgen als je onlangs nog gegroeid bent... ik weet niet hoe oud je bent....
mijn zoon heeft het aan beide knieen.....het komt door een groeispurt, je hebt last na inspanning en er zit een harde bobbel net onder je knie. het doet pijn vooral na inspanning/sport.
als dit het is kan het geen kwaad en zou het over moeten gaan na dat je uitgegroeid bent, je kunt er aan geopereerd worden , als het niet over gaat of als je volwassen bent.

dus andere arts even laten kijken, google osgood schlatter maar eens, en ik ben geen dokter je moet nog heel lang met je knieen dus kom voor je zelf op!