vraagje over X thorax foto

Ik heb laatst een foto van de borstkast laten maken , nou had ik volgens mij niet helemaal goed ingeademd , stel je voor dat de foto niet helemaal goed gelukt zou zijn , zouden ze dat dan wel zeggen , want ik ben namelijk wel wat hypochondrisch/depressief , kan het zijn dat ze dan denken ach die is toch gek in zijn hoofd het zal allemaal wel goed zijn.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Als de foto niet duidelijk genoeg was hadden ze een nieuwe gemaakt dus maak je geen zorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Men laat iemand niet zo maar vertrekken, er wordt eerst gecontroleerd of de foto geslaagd is. Dus pieker er niet over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een thorax word direct beoordeeld door een radioloog... als deze ziet dat die niet goed is had hij t direct gezegd...
aan je thorax kan je niet aflezen dat je depressief bent, dus dat zal niet de reden zijn dat een arts denkt...ach laat maar...
iedere mens is gelijk...ongeacht hun medische of psychische situatie...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als een röntgenfoto niet goed gelukt is wordt hij overgedaan. Zo simpel is dat. Of je al dan niet volledig hebt ingeademd zal niet zo gek veel uitmaken. Als je verkouden bent lukt dat ook al niet perfect.

Mocht je je echt zorgen maken dan moet je dat bespreken met de arts die de foto heeft aangevraagd. Dat is de eerstaangewezen persoon om de resultaten van die foto te beoordelen aan de hand van jouw klachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n foto wordt direct beoordeeld. Ze maken vaak meerdere foto's. Je hebt dus diep genoeg ingeademd, want anders hadden ze hem wel over laten doen.