Hoe krijg je wratjes onder je voet weg die niet een bobbeltje zijn maar eerder een kuiltje ?

Ik wil niet naar de doktor, en hoelang zou het duren dat het vanzelf weggaat?

foto is niet mijn voet btw

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (7)

Je zou duct tape kunnen gebruiken, werkt heel effectief.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij eerder een eksteroog. Hier zijn speciale pleisters voor te koop bij drogist. Of ga eens naar de pedicure.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een eksteroog zit een zwarte punt, in een voetwrat niet.
met een stikstof is te koop bij de drogist of een caustic pencel die bij de apotheek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens de dermatoloog is het een virus. Bij sommige mensen helpt weinig tot niets en is het wachten (kan zo over zijn, maar kan ook jaren duren voor het virus uit je bloed is) tot de wrat vanzelf weggaat. Bij mij werkt stikstof en de wrattenpen niet voldoende. Na het inspuiten van water d.m.v. medisch pistooltje was ik ze enige tijd kwijt, maar na 2 jaar zijn ze helaas weer terug. Het afvijlen van eelt scheelt wel bij eventuele pijn bij het lopen.
Ik ga zeer zeker de duct tape proberen!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat had ik ook, ik heb bij de drogist wartner gehaald en een paar keer gebruikt en ineens was alles weg. Als dat niet helpt bij jou, kan je even naar je huisarts gaan, die kan het misschien weg snijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe je voet in louw water een half uur en dan met stikstof weg halen als hij na 3 dagen niet weg is nog een keer doen net zolang tot hij verdwijnt wel elke keer 3 dagen wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Formule W gebruiken. Dat werkt ook en je kunt het kopen bij de kruidvat, tenminste, daar had ik het altijd vandaan.