Wie heeft ervaring met de Breathe Right?

Mijn man snurkt heel erg, ik ben daarom vandaag naar de drogist geweest en zij gaven mij de tip om Breathe Right te kopen.Wie heeft hier ervaring mee zowel positief als negatief.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.7K

Het beste antwoord

Breathe Right zal weinig effect hebben als je man zo erg snurkt.

't Is inderdaad niet niks om nachtrust in te moeten leveren voor iets wat zo verholpen kan worden. Er bestaan een heleboel middeltjes om het snurken tegen te gaan. Kijk maar eens hierop: http://www.snurken.info/ of hier http://snurken.startpagina.nl/ misschien kom je wat verder.
Enne... (even voor je man) snurken is inderdaad normaal, maar 't is niet normaal als je partner oververmoeid raakt omdat je per se wilt dat die naast je slaapt. Dan zul je toch zelf iets aan het probleem moeten doen!
Veel succes ermee en ik hoop dat je snel weer lekker kunt slapen (allebei!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit helpt voor geen meter en kost alleen maar geld. Je man kan beter laten onderzoeken hoe het komt, dat hij zo snurkt en vervolgens (indien mogelijk) iets ondernemen om het te verminderen.
Het zou kunnen, dat het bij jouw man wel helpt, maar bij ons heeft het niet gebaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan uit ervaring zeggen dat Breathe Right niet helpt...we hebben al zoveel middeltjes geprobeerd. Ik slaap nu met oordoppen in en mijn man heeft een Airmax clipje in zijn neus.
Helpt een beetje.. maar pas echt afdoende zou een operatie zijn volgens de KNO-arts maar daar wil mijn man niet aan beginnen.
Zo af en toe slaap ik in de logeerkamer om eens een nacht door te kunnen slapen.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Breathe right en de airmax zijn alle 2 ontworpen om de neus open te houden. Dit doen ze aan het uiteinde van de neus. Maar meestal ligt het probleem van snurken achter in de neus bij de keel.
Dus het kan helpen als het probleem zich voorin de neus bevind.
Persoonlijk gebruik ik ze wanneer ik verkouden ben en mn neus dicht zit.. Daar werken ze perfect voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend snurkt ook heel erg. Breathe Right heeft niet geholpen, zoals veel andere middeltjes. Nu heeft hij het bed onder zijn hoofd omhoog gezet en dat scheelt wel. Nog een 'rare' tip die heeft geholpen. Bij de acupunctuur doen ze NAET dat is een allergietherapie. Daar ben ik ooit behandeld om het feit dat ik me niet stoor aan zijn gesnurk en dat heeft super effect gehad. Daarvoor sliep mijn vriend minstens vijf nachten in de week beneden omdat ik er niet meer tegen kon. Nu komt het sporadisch voor, terwijl ik hem toch 'snachts wel eens aan tik omdat hij snurkt. Maar ik erger me niet meer en slaap gewoon verder. Valt te proberen.