Wat is deze bult in mijn arm?

Ik werd vanmorgen wakker mijn last in mijn rechter onderarm! Nu verder op de dag doet het nog steeds zeer! Maar ik ben er ook achter gekomen dat wanneer ik mijn arm aanspan er een bult komt die er niet hoort (de andere arm heeft dit niet) ik had er gister wel een muggenbult zitten kan dit er iets mee te maken hebben?

Op de foto zie je de bult rechts van het rode vlekje! (de muggenbult)

Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Toegevoegd na 1 dag:
Het kan ook zijn dat het niet gerelateerd is, ik hoorde vandaag dat het misschien een ontsteking in de pees is. Zou dit mogelijk kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.2K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat je gestoken bent door een beest en dat die iets heeft achtergelaten in je huid wat deze reactie tot gevolg heeft.
Maar goed, ik ben geen arts dus als ik jou was, zou ik toch even de huisarts bellen. Je kunt sowieso overleggen met de assistent of het nodig is om langs te komen.

Toegevoegd na 3 dagen:
N.a.v. je uitbreiding:
Een peesontsteking is meestal het gevolg van overbelasting. Andere oorzaken kunnen zijn een blessure of een infectie al komt dat laatste niet vaak voor.
Mij lijkt het nog steeds het beste als je hiermee even langs de huisarts gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan een ander beest zijn die je gestoken heeft, of misschien heb je ergen tegen aan gestoten heel hard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal spuiten beesten gif in je om het bloed te verdunnen daar kan je gevoelig voor zijn ik zal er een goed zalfje bij de apotheek halen en hem lateb koolen hij zou een horzol kunnnen zijn google maar even op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een allergische reactie op de insectenbeet. De zwelling kan wel enkele dagen duren. Een koude natte doek geeft verlichting of deppen met azijn.
Bij de apotheek zijn er nog middelen die de zwelling kunnen verminderen.