Wie kan mij helpen in verband met nuttige informatie betreffende RSI ??

Ik ben namelijk op zoek naar een paar goede boeken die die onderwerp gaan, RSI (Repetitive Strain Injury), komt regelmatig voor bij risicoberoepen (kantoorwerk, callcenter
...) en wat kan je hier tegen doen of hoe kan je ergere beperkingen voorkomen ?

Mvg,

Karel8158

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site van de RSI-vereniging vind je waarschijnlijk informatie waar je veel aan hebt:

Eerste tips bij RSI
Zodra je beseft dat je klachten wel eens serieus zouden kunnen zijn, en je realiseert dat het wel even kan duren voordat het over gaat, krijg je te maken met een heleboel vragen. De hoeveelheid tips en informatie die op je afkomt is enorm. Soms weet je niet waar je moet beginnen. Door onderstaande informatie te lezen krijg je inzicht in waar je zelf op kunt letten en wat je er allemaal aan kan doen. De tips zijn gericht op zowel beginnende klachten als ernstige klachten. Kijk zelf welke het meeste aanspreken in jouw situatie.

1. Zorg dat je je goed informeert
Op deze website vind je informatie die jou daarbij kan ondersteunen. Als je lid wordt van de RSI-patiëntenvereniging ontvang je een uitgebreide informatiemap, krijg je een kwartaalblad met nieuwe informatie, en kun je deelnemen aan allerlei vormen van lotgenotencontact. .ER BESTAAT EEN AANTAL UITSTEKENDE BOEKEN OVER RSI. ZIE BIJ BOEKRECENSIES WELKE BOEKEN WIJ AANRADEN.