Mijn duim is na een half jaar nog steeds dik. Hoe kan dat? (lees beschrijving)

Rond kerst heeft een jongen heel hard tegen mijn duim aan getrapt. Nu is het stuk onder mijn duim nog steeds dik. Als het een kneuzing was dan kan het toch zijn dat verdikkingen heel lang blijven? Of verdwijnt dit niet meer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn geen huisartjesssssss.......maar je duim kan gebroken geweest zijn, zonder dat je het wist, en totaal verkeerd zijn aangegroeid, of misschien heb je spierweefsel beschadigd, en is dat weer niet goed gegroeid...wie zal het zeggen, er zijn tientallen mogelijkheden, die wij allemaal voor je op kunnen noemen, maar denk je niet dat de arts dit het beste kan beoordelen? Die zit er dan met zijn neus bovenop!

Antwoorden (3)

Ik zou als ik jou was gewoon er mee naar de huisarts gaan als ik jou was. Wij kunnen niet zien hoe erg het is. Maar als het na kerst niet is veranderd betekend dat weinig goeds. Dus hup naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je na verloop van korte tijd niet naar de huisarts geweest dan? Zo niet, dan raad ik je dat zeker aan te doen. Niemand hier op GV kan jouw duim beoordelen, alleen je huisarts of een specialist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal zou een verstuiking of kneuzing na een half jaar moeten genezen zijn.
Ben je na die trap tegen je duim naar een arts geweest? En is er toen een röntgenfoto genomen? Als dat niet gebeurd is moet je nu naar de huisarts, want die zwelling is niet normaal.