Probeer een imodium tablet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan enkele dagen duren voordat de diarree stopt. Als je na 3 dagen nog erg last hebt van waterdunne diarree, evt. met koorts, dan is het verstandig om naar de huisarts te gaan. Probeer in ieder geval meer water te drinken, door de diarree verliest je namelijk ook meer vocht. Je kan gewoon eten, maar neem kleine porties. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Norit!! Volg de aanwijzingen op de verpakking.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drink in ieder geval water, want je hebt vochtverlies.. Probeer op je buik te liggen, dat verminderd de pijn en na 3 dagen lijkt het mij verstandig om contact op te nemen met de huisarts.. Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen de heftige pijn van de krampen kan je Buscopan tabletten nemen (vrij verkrijgbaar)
Tegen de diarree Imodium (Loperamide).
Raadpleeg een arts als het blijft duren.