De beste pil tegen misselijkheid (lees beschrijving)

Ik ben heel erg misselijk maar wat kan ik hier aan doen? Moet ik een pil slikken of iets anders proberen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (7)

Klinkt raar maar drink een glas cola, werkt bij mij altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klinkt raar, maar dat is het niet. De verzurende cola gedraagt zich als extra maagzuur. Hoe meer maagzuur, hoe beter het eten verteerd kan worden.
Domperidon of reispilletjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misselijkheid kun je oplossen met natuurlijke kruiden:

Misselijkheid door bacteriën: Tijm
Misselijkheid door spanning/angst: Citroenmelisse
Misselijkheid door zwangerschap: Gember en Citroenmelisse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Metoclopramide kan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Artsen schrijven wel eens Primperan zetpillen voor tegen misselijkheid.

Andere middeltjes tegen misselijkheid; http://www.goeievraag.nl/vraag/helpt-misselijkheid.27669
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Motilium is een goed middel tegen misselijkheid.
zie link
(Ik heb het altijd in huis).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In bed gaan liggen en uitzieken.
Heel veel mensen hebben rare gewoontes om uit te zieken, netzoals ik. Als ik uit moet zieken ga ik trampoline springen, keyboard spelen en computeren, daarna een tukkie doen op de bank, 's avonds een emmer mee naar boven, slapen, volgende dag ben ik topfit!

Als je gewoon gaat uitzieken, train je je afweersysteem en heb je minder kans dat die bacterie ooit weer een kans zal krijgen in jouw lichaam, van pillen word je meestal ziek, maar ze helpen wel voor korte tijd je afweersysteem met het aanmaken van goede bacteriën. Denk maar aan nederlandse militaire trainingskampen in afghanistan ofzoow, in feite is het het zelfde maar speelt het zich af in jouw lichaam.