Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een tijdje terug opeens een enorme blijvende steek gekregen ter hoogte van mijn onderbuik

Een tijd terug kreeg ik opeens een steek ter hoogte van mijn Dunne darm stelsel die niet op 1 plek was maar in zijn geheel verspreid hierover, dit was zo heftig dat ik even moest zitten. Na 3 uur was de pijn nog niet helemaal weg, en bleef ik er last van houden als ik in bepaalde houdingen ging zitten.
De volgende dagen ging de pijn weg, maar ik ben nog steeds nieuwsgierig wat dit zou kunnen zijn? en of meerdere mensen dit hebben gehad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
789

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De kans is dat je een blinde darmonsteking hebt,ik zou even langs de huisarts gaan want, dit kan erg gevaarlijk zijn.....Ik zelf heb er lang mee gelopen en was er net op tijd bij! Advies dus: even langs de huisarts gaan....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt inderdaad op blonde darm ontsteking heb ik ook gehad en die klachten had ik ook! Even naar de huisarts gaan ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk best eens aan je huisarts vragen wat het zou kunnen geweest zijn.
Het kan een darmontsteking geweest zijn. Dat geeft soms een scherpe, krampachtige pijn in de onderbuik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding