Van alle dranken of van bepaalde?
Mijn vriendin heeft soms dat ze gaat niesen van rode wijn of port. Van witte heeft ze geen last.
Soort allergie icm hooikoorts, misschien heb jij dat ook
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Weet ik niet. je zou over enkele dagen nog eens kunnen proberen. Ligt het daaraan dan heb je weer jeuk. En daarna zou je een andere drank kunnen proberen.
maar het kan gewoon toeval zijn geweest, je weet het pas echt als het meerdere keren gebeurt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker kan het aan de Amaretto liggen! Prima antwoord hoor Anneliez! +
Uitkijken, ik lees in je reactie dat je het hebt van Amaretto, ik herken dit, waarschijnlijk ben je allergisch voor amandelen (een belangrijk ingredient van Ameretto).
Als je het de volgende keer drinkt, kan de reactie heftiger zijn.
De kans dat je allergisch bent voor de alcohol zelf is heel klein, dan zou je die jeukreactie bij andere drankjes ook moeten krijgen.