Pijn bij drukken op ribben/buik, wat is dat?

Hallo allemaal,

Ik heb pijn als ik druk op mijn buik, ribben en borstbeen. Ik voel de pijn enkel als ik erop druk. Iemand een idee wat dat kan zijn?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.4K
Pieterke
4 jaar geleden
Dinsdag even met de huisarts bellen. Wij op GV kunnen dat niet beoordelen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Niet op drukken.

Antwoorden (1)

Hoi
Het kan zijn dat je rib is gekneusd of dat je spieren zijn verrekt.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dankjewel! Vind het gewoon zo vreemd omdat ik niks speciaal gedaan heb.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
@Lottek
@Amy13
MIN. - Een gekneusde rib of een verrekte spier voel je continu en niet alleen als je erop drukt. Als je ongedefinieerde klachten hebt ga je naar de huisarts.