Dat valt niet te voorspellen en dat ligt er dus ook maar net aan hoe erg het is.
De ziekte is vaak namelijk niet dodelijk echter soms komt het voor dat er bepaalde ziekteverschijnselen te erg zijn waardoor er vitale functies verstoord worden wat wel kan lijden tot de dood maar meestal niet.
Ik denk niet dat je kunt bepalen hoe snel dit dus gaat, aangezien het meestal helemaal niet gebeurd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lyme ziekte, Lyme-borreliose of ziekte van Lyme, is een infectieziekte die veroorzaakt wordt door Borrelia burgdorferi, een spiraalvormige bacterie (spirocheet) van drie tot acht micrometer. Het is een vectorziekte die wordt overgedragen door de schapenteek Ixodes ricinus. De ziekte is genoemd naar het plaatsje Lyme in Connecticut, waar in 1975 een epidemie van deze ziekte optrad......

Je gaat er niet dood van, maar kan wel erg ziek van worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er weldegelijk aan doodgaan...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De link laat zien wat er kan gebeuren indien het onbehandeld blijft.
Mensen met diverse aandoeningen en een slechtere weerstand kunnen bij elke ,,aanval,, van buitenaf het leven er bij laten.
Ik geef niet om punten eraf of punten erbij.
U doet maar.