pijn in mijn voet hoe genees ik?

pijn binnen in de voet ter hoogte van de wreef

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Er zijn verschillende voetklachten die dan ook verschillende oorzaken kunnen hebben. Op de website www.voetenenkelklacht.nl kun je een duidelijk overzicht vinden.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik weet de leeftijd niet, maar veel mensen krijgen op die plek voetklachten, vooral bij ouder worden en te hard neerkomen op de voet, bijv voetballen.
Als de pijn te heftig is, ga naar de huisarts.
Anders echt maanden de tijd geven om te genezen. Het liefst met goed schoeisel.
Het kan van alles zijn: hielspoor, doorbraak te voet, peesprobleem etc.

Antwoorden (1)

Om te weten hoe je kan genezen, moet je weten wat de oorzaak is.

Het kan zijn dat je verkeerde schoenen draagt, dan moet je nieuwe aan laten meten.

Het kan ook zijn dat je een blessure of breuk hebt, dan is een tripje naar de huisarts en/of fysio aan te raden. Hij/zij kan je vertellen wat je moet doen om te genezen.

Ik zou als eerste de huisarts bellen, om medische oorzaak uit te sluiten.
Ritsuka
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
Plus. Ik zie niets verkeerds aan je complete antwoord.