Ik heb de laatste tijd last van hele pijnlijke tepels, wat kan dit zijn?

Ze zijn heel gevoelig, al bij een lichte aanraking of schuur van een trui doen ze erg pijn.
Verder zijn ze 'hard' en ja...beetje stijfjes.
Ze doen vooral pijn.

Weet iemand wat dit kan zijn?

xx.

(p.s. Ben een meisje)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Kimath
13 jaar geleden
zwanger?
Kimath
13 jaar geleden
ligt er ook aan hoe oud je bent, als je borsten nog groeien kunnen ze ook super gevoelig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, nee ben niet zwanger. Ik ben 16 jr.
Kimath
13 jaar geleden
@Sasjeb: ow ja, daar krijg ik ook last van als ik geen BH draag, dat schuurt zo :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Word je genoeg gemolken ? ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zouden foto's handig zijn om te oordelen... (Dit is een grapje !)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@newbie , wil je je kinderachtige reacties bij je houden(ook al is het een 'grap') @Thomab:
nee, het kan geen zwangerschap zijn. 1000000% zeker!

Antwoorden (3)

Hoe oud ben je? Want als je nog niet ongesteld bent zou dit een teken kunnen zijn van ongesteldheid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan een irritatie zijn van schuren van je kleding als je zonder BH loopt.

Of een reactie op een nieuw wasmiddel.

Of je tepels zijn gezwollen en geïriteerd door hormonale veranderingen.

Als het blijft duren zou ik toch eens raad vragen aan de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van hoe oud je bent kunnen het verschillende dingen zijn : menstruatie, zwangerschap , groei van borsten