Ik heb pijn wanneer ik op mijn heupen lig, het is geen bursitis. Hoe kom ik er vanaf?

Ik heb allerlei soorten therapie gehad, fysio, dry needles, shockwave, ben gekraakt, noem het allemaal maar op. Niets hiep. Nu heb ik ook bijn in mijn bovenbenen. Op het moment dat ik beweeg is de pijn direct weg.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.3K
Pieterke
4 jaar geleden
Is er al eens een foto of een scan van de heupen gemaakt?

Antwoorden (1)

Laat je door je huisarts doorverwijzen naar een orthopeed in een academisch ziekenhuis. Een goede behandeling begint met een diagnose door een expert.