Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

ik heb last van een soort huid irritatie op mijn arm weet iemand wat dit kan zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

gebruikt je de laatste tijd andere waspoeder? draag je andere kleding(nieuwe kleding)? Toegevoegd na 1 minuut: oja.leun je vaak op die arm als je computerd en dan bedoel ik op dat gedeelte. slaap je ook op je armen?

het kan idd een irritatie zijn maar het kan ook een ligte schimmelinfectie zijn. Ik zou het igg elke dag goed insmeren met bijv vasaline.

Zonneallergie misschien?

Misschien is het een vorm van eczeem, Zo iets had me zoon ook maar dan over zijn hele ruggetje het werd erger in de zomer. Ik dacht ook zonneallergie maar waarschijnlijk us het toch een eczeem en word erger met de warmte. Het voelde als schuurpapier aan en heel warm. Ik kreeg er vaseline voor houd het vet en voor de ergste gevallen vaseline met een hormoontje er in. Veel sterkte

Als het ook jeukt zou het zonneallergie kunnen zijn.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100