Hoe kom je van dat vervelende gevoel af als je geen boer kunt laten?

Ik heb een uur geleden een glas cola gedronken en omdat ik geen boeren kan laten, komt er om de halve minuut zo'n vervelend hik-achtig gevoel naar boven, voor mijn gevoel van mijn maag tot in mijn keel. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.9K

Antwoorden (2)

Een paar keer een hap lucht inslikken. Als je dat op de juiste manier doet ga je vanzelf boeren, en raak je het vervelende gevoel kwijt.
Amadea
11 jaar geleden
Wat kan helpen om dat opgeblazen, vervelende gevoel te laten verdwijnen is : op je buik gaan liggen met je knieën tegen je borst en de billen omhoog!
Lijkt gek, maar het helpt meestal wel.