Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn bloedklontertjes in mijn hart gevaarlijk?

Er zijn bloedklontertes in mijn hart gevonde en vroeg me af of dit gevaarlijk is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
700
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stelt het je werkelijk gerust om dat hier te vragen ipv aan je dok?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als dit door een arts is geconstateerd, dan moet je de nodige info daarover hebben gehad. Plus info over en verdere behandeling. Die klontertjes horen daar niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat is niet zo heel gezond, je kan een hartinfarct of herseninfarct krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit is heel gevaarlijk vooral is dit groter word heb je kans op een hartinfarct maar je kan altijd geholpen worden door een dokter, als ik jou was zou ik naar de dokter gaan en waarschijnlijk schrijft een bloedverdunners voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik neem aan dat een dokter dit heeft geconstateerd?
Je hebt waarschijnlijk dan bloedverdunners gekregen die de kans op nare dingen drastisch verlagen. Waarschijnlijk krijg je door deze vraag helaas meer onrust dan je al hebt. Sterkte ermee !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je een verhoogde kans op infarct .
Als het in jou hart kan komen dan ook in jou hersenen .
Maar ik neem toch wel aan dat je er medicijnen ervoor hebt gekregen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja,dat is heel erg gevaarlijk, dat had de arts je moeten vertellen, je hebt kans op een beroerte als die klontertjes je hersens bereiken, en als ze samenklonteren kun je ook nog een hartaanval krijgen doordat je hart verstopt raakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding