wat te doen?

ik heb vanochtend last van tintelingen in mijn linker arm, ben naar het werk gereden en begin erg te zweten, zodra ik een stukje loop begin ik kortademig te worden. Kan dit iets zijn met het hart?
Ik heb de huisarts gebelt maar die neemt niet op?
ben nu op het werk 30km van huis af?

Wat kan ik doen?
wat zou het zijn?
is de kans groot dat het met het hart te maken heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou de huisarts blijven proberen en anders zoek je het nummer van een plaatselijk ziekenhuis en bel je die. Vaak is de geruststelling al voldoende om de klachten te verminderen. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor de hulp, de huisarts nam op, mocht neit rijden, ben naar de dichts bijzijnde huisarts gereden, die vertelde dat ik nergens zorgen om hoefde te maken.
toch bedankt voor de reactie. Ik was even hulpeloos

Andere antwoorden (2)

Onmiddellijk naar de eerste hulp rijden en een hartfilmpje laten maken.

Tintelingen, kortademigheid en zweten kunnen inderdaad duiden op een hartinfarct o.i.d.

Sterkte!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet gelijk in paniek raken dat het je hart is want het kan ook hyperventilatie zijn
Laat zsm een arts beoordelen