Ik heb een kloppende pijn in mijn linker dijbeen. Weet iemand de oorzaak?

Ik heb sinds kort last van terugkerende pijn in mijn linker dijbeen. Het lijk wel een soort zenuwpijn. Het duurt ongeveer 5 a 10 sec, en dan zwakt het weer af om na 2 a 3 minuten weer terug te komen. Zeer pijnlijk Een pijnstiller bied geen oplossing.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb MS en dacht dat deze pijn (ik had het ook) een slijmbeursontsteking was of iets van de MS. Na een huisartsen en neurlogen bezoek (moet jij ook even doen trouwens) bleek het een hernia te zijn. Een hernia voel je nml niet altijd in je rug maar kan uitstralen naar dijbeen, bil of zelfs onderbeen. Even naar de HA lijkt me verstandig. Beterschap