Waarschijnlijk een beginnende keelpijn of amandelen die geïrriteerd zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan ook keelontsteking zijn. gorgelen met een glas water met zout erin helpt goed. verdere tips kun je vinden op www.omaweetraad.com
beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gaat richting keelontsteking...
Let op of je achter in je keel kleine witte stippen gaat zien. Dan is het tijd voor en bezoek aan de huisarts voor een antibiotica kuurtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb zelf dat gevoel ook wel eens denk ik als het hetzelfde is wat jij bedoelt. Alsof je constant een brok in je keel
Hebt van bijvoorbeeld huilen.
Het doet niet pijn maar je voelt het elke keer met slikken.
Ik ben hiervoor eens naar de huisarts geweest en hij vermoedde dat het te maken heeft met mijn maag. En raadde aan een maagzuurremmend middel te gebruiken zoals een gewone rennie. Ik heb dit geprobeerd en het verlicht inderdaad. Het gaat er niet van over maar verlicht.
Verwar het niet met brandend maagzuur want dat bedoel ik niet. Ik bedoel echt alsof er een prop zit in het kuiltje in je hals.
Ik weet dus niet of jij dat ook hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen je huisarts kan vaststellen wat de oorzaak van je klachten is. Waarschijnlijk inderdaad een (beginnende) keelontsteking; dat ligt het meest voor de hand. Ga even bij de arts langs als het een paar weken aanhoudt of erger wordt. Ook kun je eens kijken op het medisch forum, bij slikklachten:
http://www.medischforum.nl/onderwerp/2023/0/
Misschien vind je, tussen de 5 pagina's met talloze berichten, klachten die je herkent.
13 jaar geleden
Zodra je slikproblemen hebt kan ik je alleen maar aanraden...zo snel mogelijk je huisarts te raadplegen..

Er zit iets niet goed daar in je keel..laat het a.u.b. snel nazien..

Groet,

Ton