Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Ik ben misselijk maag zuur komt naar boven en moet soms ovet geven wat kan ik hier aan doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Dokter paracetemol slapen liggen

Zeker niet liggen! Dan komt jemmaagzuur naar boven. Rechtop blijven staan/zitten. Water drinken.

Als ik last heb van opkomend en brandend maagzuur dan neem ik altijd 2 of 3 suiker klontjes, na een half uurtje ben ik er zo goed als vanaf:)

Je kan rennie nemen, of een glaasje lauwe melk drinken en wat ik persoonlijk deed was een handje amandelen eten neemt de maagZuurr weg. Beterschap

Pepermuntjes eten (maagpepermunt of wilhelmina)! Ook een glaasje lauwe coca cola wil helpen!!

Okugest van vsm innemen. Eerste dag ieder uur twee tabletjes opzuigen. Tweede dag om de twee uur twee, derde dag om drie uur twee, dit aanhouden tot t over is.werkt ook super tegen de misselijkheid

wat vanillevla eten werkt ook tegen maagzuur. tegen misselijkheid kan je wat cola met suiker nemen. blijft het langer aanhouden is een bezoekje aan de huisarts aan te raden. succes!!