Dokter paracetemol slapen liggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker niet liggen! Dan komt jemmaagzuur naar boven. Rechtop blijven staan/zitten.
Water drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik last heb van opkomend en brandend maagzuur dan neem ik altijd 2 of 3 suiker klontjes, na een half uurtje ben ik er zo goed als vanaf:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan rennie nemen, of een glaasje lauwe melk drinken en wat ik persoonlijk deed was een handje amandelen eten neemt de maagZuurr weg. Beterschap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pepermuntjes eten (maagpepermunt of wilhelmina)!
Ook een glaasje lauwe coca cola wil helpen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okugest van vsm innemen. Eerste dag ieder uur twee tabletjes opzuigen. Tweede dag om de twee uur twee, derde dag om drie uur twee, dit aanhouden tot t over is.werkt ook super tegen de misselijkheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat vanillevla eten werkt ook tegen maagzuur.

tegen misselijkheid kan je wat cola met suiker nemen.

blijft het langer aanhouden is een bezoekje aan de huisarts aan te raden.

succes!!