nou dat denk ik niet, ik heb er veel last van, eigelijk dagelijks.
veel water drinken, zuinig met alcohol, en peulvruchten.
en niet te zwaar zijn, allemaal dingen om rekening mee te houden, het is geen feestje als je het hebt, geloof mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Alcoholazijn is een natuurlijk conserveringsmiddel wat wordt gebruikt om etenswaren in te maken. En je kunt er apparaten mee ontkalken. Nergens kan ik een aanwijzing vinden dat het een medicinale werking zou hebben, dus het is mij een raadsel hoe je daar bij komt.
Amadea
13 jaar geleden
Wel appelazijn ipv alcoholazijn zou een nuttige werking hebben bij jicht...maar onder doktersbehandeling is nog altijd veel beter
lees artikel in volgende link:
http://www.kalijn.be/appelazijn%20toepassingen.html
fremar
13 jaar geleden
dan wordt het alleen maar erger.Azijn is een zuur en daardoor krijg je botontkalking