Wat is er aan de hand, als je onder je ribben, (bij je maag) als jongen, al de hele dag pijn hebt, en plotseling begint te huilen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Is het vanwege stress? Daar kan je flink onder lijden. Letterlijk zelfs.

Plotseling huilen is een teken van uit balans zijn. Om welke reden dan ook. Bij jou pijn, heel moe zijn, op je tenen lopen, angst misschien.

Weet je, je voelt je gewoon rottig. Niet langer mee doorlopen. Bespreek het morgen met je ouders of met een mentor. En anders met de huisarts.

Hey, het beste ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Valt zo niet te zeggen wat de pijn veroorzaakt, kan maagpijn zijn, spierkramp, je middenrif, milt of lever, volstrekt onschuldig of iets dat behandeld moet worden.
Van aanhoudende pijn kun je wel erg moe en dus ook huilerig worden.
Als het morgen nog pijn doet, bel dan de huisarts, die kan kijken wat er aan de hand is, en je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou als ik jou was, morgen even naar de dokter gaan, het lijkt er op dat je flink van slag bent, je ergens grote zorgen over maakt, zit je nog op school?
En gaat dat goed?