Hoe gaat mijn hoofdpijn weg?

Ik heb sinds gisterenavond flinke buikgriep. Nu lijkt dat voorbij, maar heb ik gigantische hoofdpijn. Het is echt ondraaglijk. Ik heb al pijnstillers gehad en drink heel veel water, maar dit helpt niet. Ik ben ook al 3x onder de douche geweest. Dit verlicht de hoofdpijn iets, maar 5 minuten nadat ik onder de douche vandaan kom wordt het weer flink erger. Bij liggen wordt de hoofdpijn veel erger, dus slapen gaat ook niet. Wie heeft er tips? Ik ben echt even radeloos...

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Amadea
5 jaar geleden
Dit zou mijzelf zodanig verontrusten dat ik met spoed naar de huisartsenpost zou gaan.

Antwoorden (1)

slaap je wel voldoende? meestall is dat de oorzaak naar dit soort klachten als dat niet zo is kan je het beste naar de huisarts gaan ik denk dat het een bloedarmoede is of een ijzergebrek. maar je kan het beste even de huisarts bellen en vragen naar een bloedafname.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Erna55
5 jaar geleden
De oorzaak noemt de vraagsteller al: buikgriep.
--Bij buikgriep is het slijmvlies van de binnenkant van de maag en darmen ontstoken. Dit zorgt voor diarree of overgeven, maar ook voor misselijkheid, buikpijn, hoofdpijn en soms koorts. --