ooit geprobeerd je ogen te stomen boven op een bak met thee ? ik weet dat dat gezond is voor oog ontsteking of pijn bij las ogen. maar weet eerlijk gezegd niet wat oogmigraine is .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het echt oogmigraine is met een stekende oogbol, aan een kant een dcite neus en wat gesnotter en ook een wat rood ook en de arts zegt dat het echt migraine is, dan kun je vragen of er medicatie is. Als de oogmigrane (focale migraine) zijn oorsprong in jouw hoofd heeft, dan zou je eens moeten vragen of immigran een goed middel voor je is. Helpt goed tegen gewone migraine als je het op tijd genoeg inneemt voordat je misselijk wordt.
Iedere migrainepatient wet uit ervaring hoe die de eerste verschijnselen herkent vaan een komende aanval. Dat is het moment om preventief het medicijn in te nemen. Vroeger heb ik te lang gewacht met inname van medicatie met alle ziekte vn dien. Nu wacht ik de aanvallen niet meer af en is mijn kalitiet van leven veel beter geworden.
Succes met de goede oplossing voor jou en laat je niet met een paracetamol afschepen als het werkelijk migraine is.