Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Brok in de keel: wat zou het kunnen zijn?

ik heb sinds een tijdje een brok in mijn keel of dan trilt er iets in mijn keel wat zeer naar voelt nou zou ik graag willen weten heeft iemand dit wel eens gehad of kan iemand zeggen wat dit eventueel zou kunne zijn?

Toegevoegd na 5 minuten:
wat trouwens wel een door gaat tot tussen mijn borsten dat trillen (dacht eerst zelf de slokdarm maar weet niet of dat kan)

Toegevoegd na 36 minuten:
dankje wel allemaal voor de goede antwoorden

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien een trillend spiertje aan de binnenkant van je keel? (net zoals je wel eens een trillend spiertje in je ooglid kunt hebben) Toegevoegd na 5 minuten: Na je uitbereiding van je vraag........misschien wat hartkloppingen? Kun je ook in je keel hals voelen omdat daar grote aderen lopen. En tussen / onder je borsten ligt ongeveer je hart

Heb je last van vergrote amandelen misschien? Of een probleem met je huig? Je hebt het al een tijdje. Even langs de huisarts. Dan ben je er mogelijk heel snel weer vanaf.

Sowieso hiermee naar de huisarts. Een snel werkende schildklier geeft ook een 'brok in de keel' gevoel maar dan zijn er ook nog vele andere verschijnselen. Eigenlijk is deze vraag niet duidelijk te beantwoorden, behalve het advies naar een dokter te gaan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100