Welke ervaring heb jij met dystrofie aan je hand?

Ik ben 5 weken geleden geopereerd aan mijn hand. Loop al 2 jaar te klungelen en nu zijn ze er dus achter gekomen dat er n stukje bot teveel zat. Dat is weggehaald en vandaag heeft de chirurg me medegedeeld dat ik waarschijnlijk dystrofie heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Posttraumatische dystrofie, is een verkeerde reactie van je lichaam op een blessure.
Dit kan variëren van flink wat pijn tot heel erge pijn, van het gekwetste lichaamsdeel.
De oorzaak is echter nog steeds niet bekend.
Er komen wel steeds meer behandelingen bij, die de ergste pijn kunnen onderdrukken.
Alleen in de alternatieve geneeskunde is er sinds kort enig resultaat.
Zelf heb ik er geen ervaring met dystrofie, maar maak het van heel dicht bij mee.