ik heb 3 jaar geleden een knieprothese gekregen ik heb een echo laten maken en er zitten cysten en vocht in mijn kuid en het is pijnelijk lopen

wat kan er aan gedaan worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

ik neem aan dat je dit ook met de dokter hebt besproken, per slot van rekening is dit zijn beroep...
maar je zal therapie krijgen.. veelal verdwijnen cyste ook weerzelf...en voor t vocht in je kuit..moet je je been hoger leggen dan je zit...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja ik vind dit het beste antwoord,ik kan ondertussen weer goed lopen, maar mijn kuit blijft nog wel dik,en ik heb geen pijn meer,ik wacht gewoon af hoe het verder verloopt
Bedankt

Andere antwoorden (1)

Ik kan in jouw vraag niet goed zien of de loopklachten vanuit de knieprothese ontstaat of een effect is van de cysten. Zitten de cysten in jouw spieren of onderhuids tussen de huid en de spier in. Ik ken ook vanuit mijn ervaring op orthopedie geen relatie tussen cysten en nieuwe prothesen. Ga met de pijnklachten toch terug via de huisarts. Je hebt een nieuwe knie dus zou je daarvan moeten kunnen genieten.