Wie weet er een oplossing voor een schrijn plekje in mijn mond ?

Ik heb een gebitsprothese en daar moest iets aan veranderd worden. Het is een ondergebit deel prothese. Achter de beugel zit nu een plekje en dat schrijnt bij inzetten en uithalen gebit. Dit heb ik wel vaker gehad bv. als er iets achter komt. Het blijft vervelend. ‘s Nachts doe ik het gebitje uit

een jaar geleden
in: Gebit
1.6K
Pieterke
een jaar geleden
Je moet terug naar de tandarts/tandprotheticus. Die kan de prothese zonodig bijslijpen.
zwembad
een jaar geleden
De prothese is al een paar keer bijgeslepen en deze zit op zich nu goed
Cryofiel
een jaar geleden
Hoe lang zit dat plekje er al?

Ik vraag dit omdat zo'n plekje tijd nodig heeft om te helen. Pas als er (na alle veranderingen aan de prothese) duidelijk langer dan een week geen verbetering merkbaar is, moet je op zoek gaan naar een oplossing.
zwembad
een jaar geleden
Ja ik weet dat het moet helen maar de vraag is of ik er iets aan kan doen om dat proces wat te versnellen. Heb het nu drie a vier dagen
Pieterke
een jaar geleden
Ik zou dan toch even de praktijkassistente bellen en haar om advies vragen.

Geef als eerste antwoord