Als ik mijn tanden licht op elkaar druk doet het heel erg pijn. hoe komt dit?

Titel zegt genoeg

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb wel een buitenboordbeugel

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer toch niet om op afstand een diagnose te stellen. Gewoon even langs de tandarts gaan. Klaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eigenlijk de tanden zelf. Weet niet of hier uberhaubt wel zenuwen zitten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beugel net strakker laten zetten?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heb ik ook altijd gehad, nadat ik een buitenboordbeugel in had gehad. (Ik hoefde hem alleen 's nachts) Dit is niet erg, het betekend dat je tanden zich aanpassen aan jouw beugel, wat ook de bedoeling is.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je tanden passen zich inderdaad aan, maar het kan ook zijn dat je ergens een gaatje hebt, even langs de tandarts dus!

Antwoorden (1)

Het kan een tandvlees ontsteking zijn. Of door je buitenboordbeugel, heb je die net gekregen of heb je je beugel al lang?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zeker al een paar maanden..