Voel niet echt iets van beugel hoe komt dit?

Ik heb vanmiddag mijn blokjesbeugel gekregen ze zei dat het waarschijnlijk s'avonds ging trekken maar ik voel er gek genoeg niks van hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja wees blij... Ik had 2 dagen barstende koppijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet te vroeg juichen :)

Het beste antwoord

ik heb ook een blokjes beugel gehad en in het begin ook nergens last van gehad, bij de controle hebben ze hem strakker gezet (meer spanning op het ijzer) dit deden ze bij mij bij elke controle weer. je hoeft je er geen zorgen om te maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze zei waarschijnlijk, het was dus niet zeker. Het kan dus ook morgen pas gebeuren of niet. Als het niet gebeurt vraag je op de volgende controle of dit wel goed is of je belt ze even donderdag (dagje afwachten).