wij kopen altijd de goedkopere tandpasta,s baby,kind en volwassen, zijn die nou echt zoveel slechter dan de duurdere ,bekende merken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+je. Ik heb het mezelf ook altijd afgevraagd!

Het beste antwoord

Als je je tandpasta gebruikt om de bijwerkingen, b.v. als je Zendium of Parodontax gebruikt omdat je eigen speeksel te weinig enzymen heeft en je dan minder aften krijgt, DAN wel. Maar in alle andere gevallen is een gewone tandpasta van het antimerk net zo goed als een dure merktandpasta.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee, die zijn niet slechter. Je betaalt alleen niet mee aan de marketingcampagnes. (Extra wit! Goed voor het tandvlees! Enz.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin. Meer reclame zorgt voor een lagere prijs omdat meer wordt verkocht waardoor de prijs per product lager wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe denk je dat die reclame betaald wordt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor hippo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie geen plus ;p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu wel, kort en krachtig antwoord, zo zie ik ze graag ;) + dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die goedkopere producten komen gewoon ook uit de zelfde fabrieken waar ze onder een huismerk van een winkel of drogisterijketen gemaakt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Onzin. Meer reclame zorgt voor een lagere prijs omdat meer wordt verkocht waardoor de prijs per product lager wordt." Ja de kostprijs, maar dat zegt niks over de winkelprijs die juist weer verhoogd kan worden omdat diezelfde reclame de vraag genereert.
Nee. Het belangrijkste ingrediënt is verrassend genoeg je eigen speeksel. Probeer alle oppervlakken goed te raken, niet te hard te duwen en poets minstens 2 minuten en dan maakt het merk niet veel uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, en vooral ook je tandvlees zachtjes poetsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve voor sukkels zoals ik die 'slecht speeksel' hebben. Maar wij zijn gelukkig een uitzondering.
Nee. Ik vroeg het mezelf ooit ook af, en toen ik naar de mondhygiënist moest heb ik het gevraagd. De werkzame stof is fluoride, en het is Europees vastgelegd hoeveel fluoride tandpasta moet bevatten. dus ook de goedkope merken bevatten genoeg fluoride
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor,het is net als met een dure of goedkope cremes,je betaalt meestal het merk,dat is bijv met een dure rimpelcreme ook,het zit gewoon in de genen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Alleen merk ik persoonlijk dat ik erg gevoelig tandvlees heb en dat erger is als ik wat goedkopere gebruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het zelf van niet.
Het gaat er om dat je goed poetst en hoe jou tanden op die tandpasta reageren.Volgens mij is dat net zo met alle andere producten.Shampoo bijvoorbeeld.Mijn dochter van 16 die gebruikte een goedkoper goedkoper merk als ik...maar zou ik dat merk gebruiken dan zouden mijn haren vet blijven (voor mijn gevoel),andersom is dit net zo.Het is maar net hoe je haar op een bepaalde shampoo reageert want elk haar is anders.Ik kan me voorstellen dat het met tandpasta ook zo is.Zelf gebruik ik een geltandpasta omdat ik last heb van gevoellig tandvlees.Ook deze tandpasta heb je in het goedkopere merk en duurder.Het is maar net wat je ervoor uitgeven wil of kan denk ik.