Ben ik verzekerd voor de tandarts?

Ik heb een basisverzekering van Zekur.nl en ik vroeg me af of ik nu ook verzekerd ben voor de tandartscontrole of valt dat dan buiten mijn zorgverzekering?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (3)

Dat ligt aan uw leeftijd.Tot 18 jaar is tandheelkundige zorg in de basis verzekering inbegrepen.
10 jaar geleden
niko
10 jaar geleden
u valt er buiten.controle zelf betalen.
Bij gewoon zekur zit het er niet in, bij extra zekur wel.
Basis lijkt mij gewoon zekur, dus dan zit het er niet in.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dit zit niet bij je basisverzekering want je bent ouder dan 18 jaar.
Je zal een tandartsverzekering erbij moeten nemen bij je zorgverzekeraar wil je niet zelf helemaal voor de kosten opdraaien.