Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Pijn bij het drukken op de tanden, is dat normaal?

Als ik met mijn vinger beetje op mn tanden druk (behalve de voortanden) dan doet dat een beetje pijn, heeft iedereen dat? of hoort dat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Poetsen is erg belangrijk!! Dit is een oorzaak van de pijn op de tanden of kiezen. Je kan het nog herstellen als je het snel doet, maar als het zo door blijft gaan kan je misschien een gaatje een de zijkant van je tanden krijgen, wat vooral moeilijk te vullen is. Vraag het aan de tandarts, die weet er iets meer van af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb het ook ik had gaatje laten boren toen had ik last heb ik me verstandskiezen eruit laten trekken daarna allemaal middeltjes gebruikt toen weer na de tandarts die heeft geklopt en met koude watjes tegen de tand gedaan en toen had ik een dooie kies dus moet ik nu voor wortel kanaal behandeling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat hoort niet, als je bij de tandarts bent even aangeven dat je dat hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel mensen hebben daar last van.
Als je zeker weet dat er geen afwijkingen aan
je tanden zijn(kan je de tandarts na laten kijken)
Moet je met sensodyne gaan poetsen.
Succes verzekerd, dat is een tandpasta voor
gevoelige tanden.
Dit heeft mij geweldig geholpen.
Dit is overal verkrijgbaar.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt! Heeft mij ook geholpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moet je plussen als je het vindt kloppen.
Mi sluit dit niet aan bij de vraag want dit gaat om gevoelige tanden bij heet en koud, niet bij drukken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding